pouzitelny ADSL modem

Miroslav Zidek xmizi na volny.cz
Středa Říjen 4 17:46:02 CEST 2006

Dobry den,

Dne 3.10.2006 7:07 lumirb na email.cz napsal:

> Muzu mit dotaz, jakym zpusobem mate probridgovanou IP adresu: jestli
> pomoci Bridge modu, ktery je v rade ADSL modemu, nebo pomoci DHCP
> spoofingu? A mate PPPoA nebo PPPoE?

mam PPPeE a modem jsme prepnul do Bridge modu. Nejdriv jsem zkousel
webove rozhrani modemu, ale tech moznosti tam bylo opravdu az moc. Takze
jsem se prihlasil telnetem a v textovem modu nastavil vse potrebne. Je to
ale asi 3/4 roku takze uz jsem sem tam neco pozapomnel (ale ovladani je
docela intuitivni). Od te doby jsem na nastaveni nemusel sahat.

MiZi
--
 mizi(zavináč)mzidek.net
 charset: iso-8859-2