spamassassin a nizka ucinnost

Dan Ohnesorg Dan na feld.cvut.cz
Sobota Říjen 7 11:24:06 CEST 2006

Dne Fri, Oct 06, 2006 at 04:23:54PM +0200, Petr Hvezda napsal:

> Jsem v soku, globalni prah mam nastaven na 4.0 a zjistil jsem, ze vetsina
> spamu, ktery projde pres milter ma hodnoceni 0.1-3.6 coz je docela problem.
>
> Zkusim upgradovat spamassassin na 3.1.5 a snad se to zlepsi.

Co ja sleduji spamy, ktere prochazeji (a skutecne masivne) tak jsou udelane
tak, ze telo je v html a obsahuje obrazek textu, cely text spamu je proste v
obrazku, ktery se v outlooku zobrazi pres celou stranku a vypada jako
originalni text. Skutecny text mailu je az uplne dole a obsahuje napr.
uvodni clanek nejakych novin nebo jiny zarucene bezproblemovy text. Na tom
spamassassin pravidelne vyhori a pusti to dal. Pokud pouzivate outlook neni
vubec mozne rozeznat, ze je to tento pripad, jedine zobrazenim zdroje
zpravy.

zdravim
dan