logwatch

Petr Vileta stoupa na practisoft.cz
Středa Říjen 11 16:12:16 CEST 2006

Krištof Petr wrote:

> Jejich web bezi na divnem portu, takze jste se na ne asi
> nedostal kvuli proxy.
>
> pk
Ale ja zadnou proxy nemam. Zkousel jsem to na www2.logwatch.org:8080 a to
jak MSIE tak Firefoxem, dokonce jsem to zkousel lynxem a porad nic.
Traceroute ukazuje, ze to konci nekde na 68.2.7.82 (cox.net).
Nemuzete mi poslat nejaky jejich mail, ze bych jim zaslal vypis trasovani a
pozadal je, aby se na to podivali?
--
Petr

Skype: callto://fidokomik

Na mail uvedeny v headeru zpravy nema cenu nic posilat, konci to v PR*
:-) Odpovidejte na petr na practisoft cz