Problem X server

Michal Kašpar mkaspar na it-media.cz
Čtvrtek Říjen 12 23:58:01 CEST 2006

On Thu, Oct 12, 2006 at 09:05:30PM +0200, F�k wrote:
> [...]
> Linux based OS, GTK 2, Internet connection, High color display mode, Linux
> kernel - 2.2.14 or higher with the following libraries or packages:
>   a.. glibc 2.3.2 or higher
>   b.. XFree86-3.3.6 or higher
>   c.. gtk+2.0 or higher
>   d.. fontconfig (also known as xft)
>   e.. libstdc++5
>
> Vsechno tam mam nainstalovany (mam teda XOrg).
> Co se tyce tohohle: modprobe: Can't locate module savage  a [drm] failed to
> load kernel module "savage"
> mam nainstalovany balicek xserver-xorg-video-savage, ale asi to nepomaha.

Nepomáhá. Tady to totiž volá po modulu do jádra a ne po ovladači k
Xserveru. Bohužel jste nenapsal ani distribuci (podle toho
xserver-xorg... asi Debian, ani verzi jádra, takže
těžko říct, proč ho to nenajde (nebo tam opravdu máte 2.2.14?).
Nicméně potřeboval byste ho pouze pokud byste chtěl mermomocí rozjet 3D
akceleraci.

> (EE) SAVAGE(0): [drm] DRIScreenInit failed.  Disabling DRI.
> (EE) SAVAGE(0): DRI isn't enabled
> error opening security policy file /etc/X11/xserver/SecurityPolicy
> Could not init font path element /usr/share/fonts/X11/TTF/, removing from
> list!
> Could not init font path element /usr/share/fonts/X11/OTF, removing from
> list!
> Could not init font path element /usr/share/fonts/X11/Type1/, removing from
> list!
> Could not init font path element /usr/share/fonts/X11/CID/, removing from
> [...]

Ten problém s DRI by to ještě zvládlo, ale jaksi na Vás křičí, že nemůže
najít fonty.  Nicméně se mi moc nezdá, že by to byl poslední řádek. Co
je na konci /var/log/Xorg.0.log?
Zkuste (pokud je to opravdu Debian) apt-get install xfonts-base.

--
Michal Kašpar