ipaccounting - nezobrazuji se mi grafy

Petr Bartel bartel na irix.cz
Pátek Říjen 13 10:52:41 CEST 2006

DD,
nekde tam pisi ze je nutne mit nejaka konkretni prava na adresar kam se
ty grafy ukladaji, podivejte se na to, Na tech strankach je to popsane.

S pozdravem

     Petr Bartel
* ICQ 74097173                  tel. 312 244 018 *
* Irix a.s.        Petr Bartel            servis *
*               Fingerprint klíče                *
8DB8 3AB2 6865 45F4 3E84  4980 CCED 20B1 CC6B B649