Hledame programatory nadsence

Tomas Franke omikron na smejdil.cz
Pátek Říjen 13 13:55:29 CEST 2006

Ing. Pavel PaJaSoft Janoušek napsal(a):
> 2mld Kč (*) ze státního rozpočtu na organizaci každých voleb za posledních
> několik let není zanedbatelná suma...:-) - to by byl panečku systém...

To není úplně přesné. Tedy ta částka ano. Ale vlastní volby stojí pouze
  1/10 až 1/5 té částky. Aby natiskli lístky, aby byla místnost s urnou,
u ní komise, aby váš hlas někdo započítal.

A co zbytek? O něj se podělí strany, které získaly >= 1.5%.

Takže klidně můžete říkat, že vlastní volby spolknou jen malou část
nákladů na volby. To je bohužel realita, důsledek toho, že si politici
můžou delat co se jim zlíbí, i když s tím prokazatelně 90% lidí
nesouhlasí. Toto je také důvod, proč jsem se dával do politiky - chci,
aby se něco změnilo.

Tomáš Franke, SZR
http://www.tomas-franke.cz