Hledame programatory nadsence

Petr Klima klima na thenet.ch
Pátek Říjen 13 13:59:01 CEST 2006

Zahrabavate se do detailu, ktere patri do soukrome korespondence a ne
sem. Ale reseni je trivialni a mimochodem se pouziva u soucasneho
systemu voleb - komise si vas odskrtne, kdyz odvolite, ale neodskrtne
si, koho jste volili. Takze staci mit seznam tech, kdo odvolili +
pocitadla pro kazdeho kandidata. Vazba mezi nimi je silne nezadouci.

Ale to uz jsou opravdu jednoduse resitelne implementacni detaily.

Samozrejme existuje rada dalsich problemu, ktere jsou technicky
resitelne. Jina vec je to zvladnout organizacne a pak je podle mne
nejvetsi problem s pocitacovou negramotnosti obyvatelstva.
Ale to nejsou veci, ktere by melo smysl resit tady. Tady se analyza
problemu evidentne neodehrava.

P.S.: Cim to, ze mne neprekvapuje, ze pan Janousek nenabizi pomoc, ale
pouze hleda problemy a chyby? :-)

Tosuja

--
 Petr Klima