Hledame programatory nadsence

radek.kohout na op-profashion.cz radek.kohout na op-profashion.cz
Pátek Říjen 13 14:18:51 CEST 2006

dobrý den

k manipulaci voleb: Imho ze stejného důvodu se zavádí doklady s
"biometrickými údaji". Vznikne nádherná databáze otisků prstů a jiných
infomací, přesně identifikujících konkrétního člověka.
Ale proč ? Co jsem udělal, že se na mě bude pohlížet jako na
potencionálního lumpa? Doposud byly evidovány pouze otisky u lidí,
kteří spáchali nějakou trestnou činnost (nebo pro ni byli minimálně
vyšetřováni). Tady se imho obrací systém presumpce neviny na presumpci
viny!
Kde mám zaručeno, že se moje otisky neobjeví na místě nějakého
trestného činu?  Pokud už bude exitovat databáze, nebude nic
jednoduššího, než zkopírovat informace o mých otiscích a nahradit jimy
původní

Ať žije totalita! Rok 1984 přichází ! Je mi na zvracení

Omlouvám se za offtopic a budu žít v naději, že se pletu

s pozdravem

--
Radek Kohout
radek.kohout na op-profashion.cz