Hledame programatory nadsence

radek.kohout na op-profashion.cz radek.kohout na op-profashion.cz
Pátek Říjen 13 14:45:46 CEST 2006

dobrý den

Tomas Franke napsal(a):

> Máte jistotu,

HAHAHA -  to je právě to co nemám. řekněte mi rozumný důvod, proč bych
vám měl věřit?

že pokud se někdo z nás dostane k moci, tak navrhne velmi
> přísný zákon týkající se věcí použitelných proti člověku - to sam0 tr8p9
> i nás.

například zavedení útrpného práva? jo, tak to bych vám věřit mohl.

--
Radek Kohout
radek.kohout na op-profashion.cz