Hledame programatory nadsence

Václav Štěpán w na linux.fjfi.cvut.cz
Neděle Říjen 15 01:36:06 CEST 2006

Libor Chocholaty napsal(a):

> co databaze, ty doklady pujde cist bez vasi autorizace. Dnes urcujete
> vy, komu sve doklady ukazete a jsou vyjmenovane organy, kterym je v
> urcitych situacich ukazat musite. Ale tyhle cipove? Rekl bych ze pujdou
> na odbyt obaly z feritovych materialu. ;-)
>
> Libor

Já celou dobu žil v představě, že tomu rozumím nějak špatně, protože
by to přece byla naprostá šílenost :-(

Chápu to dobře, že v pasech vydávaných v EU na víc jak rok budou časem
v elektronické podobě uloženy údaje mj. o otiscích prstů a fotografii,
přičemž tyhle údaje bude možno vyčítat přes RFID?

Ty údaje budou nějak šifrované - ale jestli má ty pasy být možno
používat všude a mají platit třeba deset let, je to jako by nebyly...

To přece nemůže být pravda, nebo ano?

Václav Štěpán