Hledame programatory nadsence

radek.kohout na op-profashion.cz radek.kohout na op-profashion.cz
Pondělí Říjen 16 08:37:27 CEST 2006

dobrý den,

Libor Chocholaty napsal(a):

> To je zajimavy napad. Ja osobne sem novy pas jeste nevidel...
> Libor

Ale proč se zabýváte jen pasy? Já se víc bojím oné centrální databáze,
která takto vznikne. Nebo si vážně myslíte, že ty biometrické daje
budou jen v dokladech?
Zkuste si odpovědět na otázku, jakou cenu (v Kč) bude mít tato databáze
a jaký bude plat lidí, kteří budou mít přístup k těmto datům (k této
DB)?
Obávám se, že banky jsou/budou zabezpečeny líp než bude tato DB (tam
jde přece jen o peníze). Takhle, když zavřou pár nevinných lidí, kteří
budou mít smůlu a budou nastrčeni, tak to ani nebude moc vidět.
Orwell jako když vyšije:-(

--
Radek Kohout
radek.kohout na op-profashion.cz