ASUS M2N-VM DH

Petr Stehlik pstehlik na sophics.cz
Pondělí Říjen 16 10:36:24 CEST 2006

Zdar,

chtel jsem se "pochlubit", ze jsem si po dlouhem vybirani koupil stary
osvedceny chipset nForce 430 s integrovanou GeForce 6100 na desce ASUS
M2N-VM DH a nefunguje prakticky nic. Nejede grafika (krome VESA modu),
nejede zvuk, nejede sit, trochu jede SATA, ale jen na poslednich kernelech.

Zkousel jsem Ubuntu 6.06, Ubuntu 6.10 beta, Mandrivu (network install,
dostal jsem kernel panic), ted tam lakam Debian Etch network install
daily build, ale myslim si, ze to dopadne opet stejne.

http://www.nvidia.com/object/linux_nforce_1.11.html tvrdi, ze vse je uz
davno ve standardnich kernelech, ale tady se mi nic nechyta ("modprobe
forcedeth" a podobne).

'lspci' ukazuje u _vsech_ veci Unknown.

Jsem z toho pomerne losos. Mel jsem si koupit M2NPV-VM, tam jede vse
naprosto samo (chipset to ma samozrejme stejny). Kdo by rekl, ze dve
chybejici pismenka v nazvu desky nadelaji takovou paseku...

Petr