FW: BIND - lze mu vnutit zaznamy do zony ?

Klička Jan klicka na sitmp.cz
Úterý Říjen 17 07:59:02 CEST 2006

Ahoj,

potreboval bych BINDu (verze 9.3.2) na hranici privatni LAN pro jednu
verejnou zonu (rekneme "abcd.cz") vnutit nasledujici chovani

- host "1.abcd.cz" ma privatni adresu "10.0.0.1"
- host "2.abcd.cz" ma privatni adresu "10.0.0.2"
- jinak pro zonu "abcd.cz" funguj normalne jako forewarder/cache

Pro rezoluci na koncovem PC bych pouzil pouzil kombinaci
/etc/nsswitch.conf a /etc/hosts, nicmene nevim, jak je mozne tuto vec
zaridit primo v bindu. Zkousel jsem prolezat dokumentaci, ale nenarazil
jsem na nic, co by mi pripadalo jako vhodne pro reseni tohoto problemu.

Diky za odpovedi

Honza Klicka, SITMP