presmerovani http do vnitrni site

Zdenek Prchal prchal na vtdata.cz
Úterý Říjen 17 16:04:41 CEST 2006

Ja tohle resim se squidem v rezimu http akceleratoru.
Posloucha na portu 80 a pomoci redirektoru komunikuje
s pozadovanym serverem. Apache pak pochopitelne musi
poslouchat na jinem portu, ale to neni problem.
Redirektor zajisti preklad verejneho jmena web serveru
na interni vcetne prislusne zmeny Host hlavicky
v http protokolu. Podle toho pak ten vas interni iis server
vybere spravny virtual, protoze se na nej squid obraci
stejne jako kterykoliv jiny host ve vasi interni siti.

Zdenek Prchal