Odmitani posty (log)

Michal Dobes dobes na tes.eu
Úterý Říjen 17 16:51:13 CEST 2006

Zdenek Janis napsal(a):
> Dobry den, muze mi nekdo vysvetlit co znamena nasledujici chyba:
> (Podle me se jedna o chybne nakonfigurovany postovni server, ale neni
> vme sprave a tak ani se nedostanu k dalsim informacim. Bohuzel toto
> tvrzeni dotycnemu pseudospravci nestaci a obvinuje me, ze to je ma chyba.)

Dle toho Dial-Up IP address by clovek rekl, ze dany postovni system
pouziva nejakou DUL databazi a odmita spojeni z adres v nich uvedenych.
Do tohoto seznamu se dneska taktez obvykle zanasi ADSL linky, protoze
se z logiky berou za lepsi dial up a ocekava se, ze lide na nich budou
posilat postu pres SMTP server daneho ISP.
Je otazka, zda ten odesilaci server opravdu na takove lince sedi nebo ne.

M.