Ctverecky! Miluju ctverecky... A pismenka by nebyly? (Zabity ctverecky)

Vaclav Stepan stepan na KMLinux.fjfi.cvut.cz
Úterý Říjen 17 21:35:51 CEST 2006

Dobry podvecer,

zpatky na stromy, ctverecky odctvereckovany --- zrejme to souviselo s tim,
ze jen cast GTK byla upgradovana, jak nevim.

Vaclav Stepan