presmerovani http do vnitrni site

Jan ' Kozo ' Vajda Jan.Vajda na somi.sk
Středa Říjen 18 09:51:33 CEST 2006

> Zdravim,
>
> to se mi zda jako dobre reseni, jediny problem vidim v tom, ze squid uz na
> routeru bezi v rezimu transparent proxy. To potom pobezi na jednom serveru
> ve dvou instancich ? V jedne jako transparent proxy a ve druhe jako http
> akcelerator ?

varianta je pouzit apache na routeri v rezime v proxy rezime a virtualne
serveri presmerovavat pomocou ProxyPass a ProxyPassReverse. Pouzivam k
plnej spokojnosti .

<VirtualHost *:80>
ServerName latest.build.sk
DocumentRoot /var/www/html
ProxyPass / http://192.168.201.234/
ProxyPassReverse / http://192.168.201.234/
</VirtualHost>

Ostatne virtual hosty sa spravaju ako normalne virtual hosty.
Takto riesim situaciu, ked potrebujem nejaky web na routeri a sucasne aj
nejake v internej sieti pripadne dokonca na inej platforme.

--
Ing. Jan Vajda
SOMI systems a.s.