Hledame programatory nadsence

Ing. Pavel PaJaSoft Janoušek PaJaSoft na FoNet.Cz
Středa Říjen 18 11:40:54 CEST 2006

Ondřej Tůma <mailto:konference na webjet.cz> wrote:

> Dyt sem psal o tom, ze neni problem, aby lide sami kontrolovali sve
> podpisy, prima demokracie voleb tak dostane i nastroj prime kontroly
> vysledku voleb. Nehlede na to, ze dalsi nepatrnou komplikaci

	V tom případě, ale existuje příma relace mezi člověkem a hlasem... -
nejsou náhodou volby anonymní?!

> se vysledky voleb vyviji. Ale fakt, ze se Vam to nezda a tak tedy

	Tak to je krajně nežádoucí, dokonce protizákonné - proč si myslíte,
že volební prognózy jsou PRVNĚ odvysílány až po uzavření volebních
místností?!

	Nevymýšlejte kraviny, ale snažte se nejprve pochopit dosavadní
systém a pak navrhujte... - nevím o tom, že by tu existovala politická síla,
která má mandát a sílu (power) změnit dosavadní volební systém - poslední
taková snaha byla u prezidentské volby a víte jak dopadla...