Xen na rhel a bezpečnostní updaty

x x alespotesil na seznam.cz
Středa Říjen 18 22:29:17 CEST 2006

Dobrý den

Netušíte někdo jak je to s bezpečnostními updaty volně stažitelného binárního xen-u pro RedHat (CentOS) 4 ze stránek xensoource.com (http://www.xensource.com/xen/downloads/index.html)? Jde mi o to jestli musím sledovat jenom novinky v jejich download sekci (myslím té binární) nebo musím sledovat co se našlo za chybky v jádře? Nejsem žádný expert na tuto problematiku a nerad bych čas trávil studiem nalezených bezpečnostních chyb v jádře a xenu a možnosti zneužití.

Nejde o žádný super důležitý server – to bych si ten xen koupil i s podporou, ale zas bych rád něco málo pro bezpečnost serveru udělal (z netu přístupný bude a nějací uživatelé se taky budou moci přihlásit).

Díky znalým problematiky za info.

P.S. Vždy jsem celkem dost spoléhal na autory distribuce a doufal, že vydá nové jádro (a nejen jádro) když se něco zneužitelného najde.