logwatch-VYRESENO

Petr Vileta stoupa na practisoft.cz
Čtvrtek Říjen 19 02:34:35 CEST 2006

God.zilla wrote:
> Zkuste najit v /etc/logwatch/conf/services soubor vztahujici se k
> danemu radku (neco jako postfix.conf). Do nej na konec dopiste
>
> *Remove = Mailbox disabled for this recipient
>
> A je to.

Ano, tohle funguje. Ale ja chtel jednim vrzem odfiltrovat vice ruznych
hlasek. Nakonec jsem na to prisel, takze pokud to nekoho zajima:

Chci odfiltrovat vsechny hlasky, kde je nektere z nize uvedenych stringu

Mailbox disabled
hotmail.com
Access denied

Takze zapis do /etc/logwatch/conf/services/sendmail.conf vypada takto (je to
jedna radka)

*Remove = \(Mailbox disabled\|hotmail\.com\|Access denied\)

To je pohoda, kdyz mi ted misto 60kB reportu chodi uz jen 2kB :-)))
--
Petr

Skype: callto://fidokomik

Na mail uvedeny v headeru zpravy nema cenu nic posilat, konci to v PR*
:-) Odpovidejte na petr na practisoft cz