spamcop

Petr Janda janda na netbox.cz
Čtvrtek Říjen 19 15:48:54 CEST 2006

On Thu, Oct 19, 2006 at 03:38:11PM +0200, jirasek na sauron.cz wrote:

> Hm, pak se ale na tomto blacklistu muzu objevit kdykoliv
> znova...
> spamcop pouzivaji mailservery namatkou:
> smtp.onlinehosting.cz, hosting90.cz, hostingzdarma.cz
> a mnoho dalsich (mam toho plnej log :-)...
> Tezko se vysvetluje uzivatelum, kterym se mail vratil s hlaskou,
> ze nas mailserver je na blacklistu, ze chyba je spis na druhe strane.
> Branit vraceni mailu mi neprijde jako stastny napad...
> Ma to nejake reseni?

Nejake komplexni asi ne.
Pokud jste si jist, ze od vasich klientu skutecne spam neodchazi, dala
by se zmenit odchozi adresa na mailserveru. Ale pokud od vas neco
skutecne odchazi, tak je to reseni jen na par hodin. Pokud tech adres
budete tocit hodne, tak vam tam nakonec spadne cely rozsah.

Jo a zrusit odesilani tech mailu z keria by taky nemuselo byt spatne,
lepsi je takovy mail vubec nevzit problem se tim presune na nekoho
jineho.

> Jsem sam, kdo ma tento problem?

Nejste :-)

	S pozdravem