spamcop

Ivo (Bear) Hanuska ihanuska na ip-sec.cz
Sobota Říjen 21 20:44:01 CEST 2006

Já nevím, ale to se mi zdá poněkud uhozené. Ve firmách nad 400
zaměstnanců by snad měli mít  stnovena alespoň základní pravidla pro
ochranu informací a v nich by mělo být řečeno co , kdo jak a kdy smí
poslat ven? Vždyť to je banální požadavek (třeba norem o informační
bezpečnosti) Asi jsem naivní....

IH