KDE funguje jen pro root

Milos Prudek prudek na bvx.cz
Neděle Říjen 22 18:54:02 CEST 2006

On Sunday 22 October 2006 18:23, Milos Prudek wrote:
> Po upgradu z Mandriva 2006.0 na 2007.0 nelze spustit X Window, přesněji
> windowmanager KDE jinak než jako root.

A odpovim si sám: po pokusu o zapnutí 3D efektů pomocí Mandrake Control Center
se do /etc/sysconfig zapsalo compiz=yes a xgl=yes. Ale 3D nejelo, protože prý
na to nemám hardware. Ale 3D nešlo ani vypnout přes Mandrake Control Center.

A nepřímým důsledkem zapnutého ale nefukčního 3D byl ten problém s permissions
nebo chybějícím bitem SUID.

Problém zmizel když jsem do /etc/sysconfig zapsal compiz=no a xgl=no.

Grafika NVIDIA 400MX s 64MB pro 3D efekty nestačí?

--
Milos Prudek