Hledame programatory nadsence

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Pondělí Říjen 23 10:46:01 CEST 2006

----- Original Message -----
From: "Libor Chocholaty" <libor_ml1 na mts.cz>

> Z toho nevyplyva nic, protoze kazdy muze pozadat ve volebni mistnosti o
> nove hlasovaci listky. Takze pozada o nove, zahlasuje jak chce a
> zamestnavateli odezvda, co se po nem chce. Jak se rika, vlk se nazere a
> koza zustane cela. :-)

Kolik lidi to napadne udelat? Nebylo to jen na SK, i tady v CZ jsem to
takovychto pripadech nekde cetl. A co kdyz zamestnavatel sedi ve volebni
komisi, pak chodit po sousedech a zadonit o volebni listky? Nejlepsi bude
asi fakt hlasovat nohama a odstehovat se nekam k amazonce mezi indiany. Bude
mit clovek pokoj od buzerace typu dan z kominu, dan ze studny (oboje se
chysta), dan z prdu ovci (na Novem Zelande), tvorba fiktivniho terorismu a
boj proti nemu, povinna predskolni dochazka (prosazuji feminofasistky),
povinna skolni dochazka (L.N. Tolstoj: povinna skolni dochazka vede k
zotroceni lidstva - to se v ucebnicich nedoctete!). Mam 5 deti, vim o cem
mluvim.

JL.