scanner pro linux

Petr Šobáň soban na soban.cz
Pondělí Říjen 23 18:00:17 CEST 2006

Trnka Radek napsal(a):
> Zdravím,

> CanoScan LiDE 25 - rozhodne nebrat! je pouze USB 1.1!

Důvod ?

No a co že je to usb1.1 mě to funguje OK a na příležitostné skenování OK.

Samozřejmě pokud potřebuji rychlý tak je ta cena někde jinde.

Jinak ten LiDE60 je rychlejší

Jinak barevný režim:

16bit snímání 8bit výstup pro každou složku RGB - 60ka má i 16bit výstup

25ka 16ms/řádek (600dpi) 60ka 6,4ms/řádek (600dpi)

Prostě záleží k čemu to potřebujete a jaký je dnes rozdíl mezi 25 a 60tkou.

Jinak 25ka bez problémů
http://www.abclinuxu.cz/hardware/vstupni-zarizeni/scannery/canon/lide-25

> CanoScan LiDE 60 - mám jej objednaný, v okolí co jej mají docela v
> pohode, rychlost taky, pouze je údajne trochu hlucnejsí. Pod linuxem v
> pohode. RT

|    ICQ    179223500                    |
|    jabber soban_petr na jabber.org        |

Na světě jsou tři druhy přátel: ti, kteří vás mají rádi, ti, kterým
jste lhostejni, a ti, kteří vás nenávidí.
		-- Chamfort