scanner pro linux

Miroslav Maiksnar ml na mixi.cz
Úterý Říjen 24 00:00:00 CEST 2006

Dne pondělí 23 říjen 2006 18:00 Petr Šobáň napsal(a):

> Důvod ?
> No a co že je to usb1.1 mě to funguje OK a na příležitostné skenování OK.
> Samozřejmě pokud potřebuji rychlý tak je ta cena někde jinde.
> Jinak ten LiDE60 je rychlejší
>
> Jinak barevný režim:
> 16bit snímání 8bit výstup pro každou složku RGB - 60ka má i 16bit výstup
> 25ka 16ms/řádek (600dpi) 60ka 6,4ms/řádek (600dpi)
> Prostě záleží k čemu to potřebujete a jaký je dnes rozdíl mezi 25 a 60tkou.

Jak jsem uz psal, na rychlosti mi zalezi a vzhledem k malemu cenovemu rozdilu
a ekvivalentni podpore v sane jsem o LiDE 25 ani neuvazoval.

Kazdopadne jsou oba dva napajene pouze z USB portu, coz ve me moc duveru
nevzbuzuje. Prijde mi, ze takove scannery maji znatelne nizsi svitivost
vybojky a pri skenovani fotek a barevnych predloh to byva znat (alespon u
meho stareho Musteku bylo). Sice fotky moc casto neskenuji, ale kdyz uz, tak
at to k necemu je. A na druhou stranu tahat ho s notebookem do terenu
hehodlam a volnych zasuvek mam doma taky dost :o)

Ted jsem jeste nasel na czechcomputer.cz Epson Perfection 3490. Mate s nim
nekdo nejake zkusenosti? Pokud by ho byli schopni dodat, tak mi prijde pro
moje ucely optimalni a Epsony si lidi vetsinou chvalili.

Mixi