Kompilace ovladacu T-mobile 4G pcmcia karty (FC5)

Jiri Kosina jikos na jikos.cz
Úterý Říjen 24 19:29:29 CEST 2006

On Tue, 24 Oct 2006, Ondrej Cecak wrote:

> Sice uz tu probehl patch, ale resenim alespon na Debian Etch byl take
> http://misc.linuxsoft.cz/OC/4g/. Sveho casu jsem to posilal do T-Mobilu,
> kde to sice "podatelna" prijmula a slibila predani, ale tim to skoncilo.

Pro novejsi kernely je potreba patch pomerne vetsiho rozsahu - zmenila se
struct pcmcia_device, zmenil se zpusob bufferovani na tty, apod.

To jsem se snazil resit tim patchem ktery jsem sem pred nejakou dobou
posilal, ale stale jsem nemel prilezitost to nikde otestovat a pripadne
odladit.

--
Jiri Kosina