Kmobiletools 0.5 pouze pod rootem

Tomáš Krbec tomas.krbec na gmail.com
Úterý Říjen 24 22:09:10 CEST 2006

Zdravím,

Používám FC5. Stáhnul jsem kmobiletools 0.5, zkompiloval,
nainstaloval. Bohužel se nedaří ten program spustit pod uživatelem.
Resp. on se spustí, ale ukáže se jenom frame s položkama menu Settings
a Help. A nic víc, jen bílé prázdné okno. Přitom, když se spustím pod
rootem, tak běží normálně, spustí se wizard pro detekci telefonu a
potom s telefonem (SE D750i)  funguje. Pravděpodobně někde budou asi
špatně nastavena nějaká oprávění, ale nenapadá mne vůbec, kde hledati.

Kdyby mne někdo nasměroval, byl bych rád.

Díky
Tom

--
S pozdravem