OT novy virus?

Petr Vileta stoupa na practisoft.cz
Středa Říjen 25 02:39:11 CEST 2006

Omlouvam se za OT, ale tady nejspis najdu par lidi, kteri spravuji mailove
servery.
Chci se zeptat, zda nevite o radeni nejakeho noveho viru. Na svem serveru
(linuxovem samozrejme) mam zakazanych par IP rozsahu (napriklad Cinu, Koreu
atd) a denne mi chodilo od xinet demona neco kolem 10-50 zprav o zamitnute
komunikaci. Posledni asi 3 dny mi tech zprav chodi denne pres 2000. Deje se
neco podobneho i na jinych serverech, nebo se nekdo zameril specialne na me?
Z logu jsem zjistil, ze to chodi z ruznych IP adres (u me zakazanych) po
celem svete.

--
Petr

Skype: callto://fidokomik

Na mail uvedeny v headeru zpravy nema cenu nic posilat, konci to v PR* :-)
Odpovidejte na petr na practisoft cz