ignorace php_admin_flag safe_mod v httpd-vhosts.conf

Pavel Kroko Basak kroko na centrum.cz
Středa Říjen 25 17:45:46 CEST 2006

Dobry den,

    mam v httpd-vhosts.cont nastaveny u jednotlivych virtual hosts pro Apache 2.x nastaveno individualne:
php_admin_flag safe_mod On
php_admin_flag register_globals On

vsechny volby mi normalne prepisou globalni nastaveni v php.ini, jen safe_mod se ignoruje, at uz
v php.ini je safe_mod off a snazim se ho zapnout nebo opacne
funkce phpinfo() stale ukazuje v global i local nastaveni podle php.ini, doted mi to fungovalo,
najednou prestalo, nevzpominam si zda jsem neco nekde menil, system je SUSE 10.1

nevite nekdo prosim co nebo kde mam hledat?

PB