OT novy virus?

David Kopecek david.kopecek na hacktrack.com
Středa Říjen 25 18:08:43 CEST 2006

Dobrý den,
25. října 2006, 2:39:11, napsal jste:

PV> Omlouvam se za OT, ale tady nejspis najdu par lidi, kteri spravuji mailove
PV> servery.
PV> Chci se zeptat, zda nevite o radeni nejakeho noveho viru. Na svem serveru
PV> (linuxovem samozrejme) mam zakazanych par IP rozsahu (napriklad Cinu, Koreu
PV> atd) a denne mi chodilo od xinet demona neco kolem 10-50 zprav o zamitnute
PV> komunikaci. Posledni asi 3 dny mi tech zprav chodi denne pres 2000. Deje se
PV> neco podobneho i na jinych serverech, nebo se nekdo zameril specialne na me?
PV> Z logu jsem zjistil, ze to chodi z ruznych IP adres (u me zakazanych) po
> [...]

caf

ja bych to vsadil na warezov.dc.. falsuje odesilatele a tak kdy to
nekam neprojde tak to majitelovi schranky dojde jako nedoruceno i kdyz
to neposlal. Klasicka vec.. ktera se deje dnes a dene...

--
S pozdravem,
 David