OT novy virus?

Zdenek Mazanec konference na betateam.com
Středa Říjen 25 20:32:04 CEST 2006

> Omlouvam se za OT, ale tady nejspis najdu par lidi, kteri spravuji mailove
> servery.
> Chci se zeptat, zda nevite o radeni nejakeho noveho viru. Na svem serveru
> (linuxovem samozrejme) mam zakazanych par IP rozsahu (napriklad Cinu, Koreu
> atd) a denne mi chodilo od xinet demona neco kolem 10-50 zprav o zamitnute
> komunikaci. Posledni asi 3 dny mi tech zprav chodi denne pres 2000. Deje se
> neco podobneho i na jinych serverech, nebo se nekdo zameril specialne na
> me? Z logu jsem zjistil, ze to chodi z ruznych IP adres (u me zakazanych)
> [...]

Ale jo vime, poslednich par dnu toho chodi spousta. Aktualne mam na blacklistu
skoro 5000 adres a porad to utesene narusta.
Obecne, neni to jeden konkretni problem, nasel jsem uz nejmene 8 variant.
Od pondelniho casneho rana mi to varilo stroje, na noc, kdyz lidi vypnuli
nakazene compy to prestalo a rano zacalo vsechno nanovo.
Vcera vecer jsem musel zavest docela drsna restriktivni opatreni a je od te
doby mam klid.

--
Zdenek Mazanec
http://mandrivauser.cz