Xorg a vice pracovnich "ploch"

Ondrej Scecina ojo na force.sk
Středa Říjen 25 23:29:31 CEST 2006

> Kdysi jsem neco takoveho zkousel. Jedna moznost byla ono "prodlouzeni" a
> druha "dve plochy". Jedno z toho se delalo zapnutim rozsireni Xinerama v
> xorg.conf, druhe bylo bez toho (nepamatuju si ktere je ktere a zkouset
> to ted nechci).
> takze man xorg.conf:
>        Option "Xinerama"  "boolean"
>               enable or disable XINERAMA extension. Default is disabled.

No ja tam tuto moznost nemam. Co mi ale v mojom pripade vadi je fakt, ze obcas
sa mi stane aktivnym displejom ten druhy, t.j. TV. Priklad. Chcem v kmail
zmazat mail, vyskoci mi dialogove okno, ci chcem som si isty, odklepnem ze
ano a zrazu uz nie je aktivne okno k mail. Spustim nejaky program a ten sa
ocitne na ploche :0.1 a nie na :0.0. Vyskusam zapnut Xinerama a uvidim. Mozno
to pomoze.