SSH

Martin Špirk martin.konference na seznam.cz
Čtvrtek Říjen 26 11:07:28 CEST 2006

Zdravim,

potreboval bych poradit s forwardovanim portu pres ssh. Nevite nekdo, jestli
(a jak) jde pri forwardovani portu explicitne omezit mistni IP adresu?

ssh -L 2200:remote:22 ....

posloucha defaultne na 127.0.0.1

s parametrem -g posloucha na vsech mistnich adresach (mam jedno rozhrani s
vice adresama)
Ja bych potreboval aby mi neposlouchalo na 127.0.0.1, ale jen na nektere z
adres mistniho rozhrani. Nikde jsem takovou moznost nenasel, ale treba to
nekdo z vas bude vedet.

Pak mam jeste jeden souvisejici dotaz - mam pocit, ze nekdy zacatkem letosniho
roku nekde vysel cesky navod jak pomoci nove verze (open)ssh zprovoznit cosi
jako VPN, ale ted to nejsem schopen najit. Kdyby nekdo poslal link, budu
povdecen.

	Diky, Martin