Nastavení sítě

JaV jardaz na hades.cz
Čtvrtek Říjen 26 14:12:25 CEST 2006

vlasak.michal na centrum.cz napsal(a):
> Jsem úplný začátečník. Systém nainstaluji bez problémů. Síť
> však nastavit neumím. Používám modem ADSL DSL-362T. Je kompatibilní
> s Linuxem. Používám Debian GNU/Linux 3.1 r0a "Sarge". Jak jsem psal na
> začátku, jsem úplný začátečník, proto mi prosím zašlete
> podrobný návod.
>
> Za pomoc děkuji
>
> Michal Vlasák
no takhle ti asi nikdo neodpovi. Sam jsem se rozhodoval, zda odepsat.

Pouzij manualove stranky. Ono nastaveni site neni zase az takovym
problemem. Bud mas DHCP a nebo nastavis sit rovnou pri instalaci zadanim
patricnych parametru.

Uceni je potreba a jako zacatecnik si mel pouzit treba knopix, suse a
dalsi, vhodnejsi pro zacatecnika.
I kdyz na druhou stranu, co se jednou naucis, nezapomenes...

P.S.
prosim vazene "Guru", aby nerozpoutavali Flame ohledne distribuce, i
kdyz jsem si o to skoro rekl. dekuji