Nastavení sítě

Karel Salavec karels na pc163.gr.ph.ct.cz
Pátek Říjen 27 11:31:53 CEST 2006

Dne středa 25 říjen 2006 10:04 vlasak.michal na centrum.cz napsal(a):
> Jsem úplný začátečník. Systém nainstaluji bez problémů. Síť
> však nastavit neumím. Používám modem ADSL DSL-362T. Je kompatibilní
> s Linuxem. Používám Debian GNU/Linux 3.1 r0a "Sarge". Jak jsem psal na
> začátku, jsem úplný začátečník, proto mi prosím zašlete
> podrobný návod.
>
> Za pomoc děkuji
>
> Michal Vlasák

Zdar!

Aby to nevypadalo, ze na zacatecniky se uplne ... :-)

Predpokladam, ze se jedna o pripojeni k ADSL (kristalova koule je nejak
podezrele zamlzena ...). Potom je velku kompletni navod k dispozici na URL
http://www.abclinuxu.cz/hardware/pripojeni-na-sit/adsl/d-link-dsl-362t

Tip: Na ABClinuxu je pomerne obsahla databaze HW s navody, jak to rozchodit
pod Linuxem. A Google take funguje :-)

Karel