omezeny pocet zarizeni

gep jirislaby na gmail.com
Pátek Říjen 27 16:03:32 CEST 2006

aldrtik napsal:
> Dobry den,
>
> zkousim diskove pole pres FC hub a "sd" zarizeni (svazku) je uz tolik
> (default uz je vycerpan), ze je nemam jak namountovat - chybi mi uz

Co znamena default uz je vycerpan?

> zarizeni v /dev.
>
> Jaky je spravny postup detekce zarizeni/svazku s navaznosti na mknod?

Tak predevsim je potreba vedet, co mate za verzi jadra, pouzivate-li
udev nebo devfs a co presne se nedari -- ja to z toho prispevku moc
presne nevidim.

sd zarizeni se muzou libovolne prehazovat, jednou muze byt sdb jeden
disk, podruhe treba drive pripojeny usb, pokud si neudelate nejaka
explixitni pravdila v udevu,. pokud jej pouzivate.

Jinak odkazuju na man MAKEDEV, pokud existuje a na
Documentation/devices.txt ve zdroji linux jadra (konkretne 3 block a 8
block).

--
js