grub a externe pripojene disky

Petr Tomasek tomasek na etf.cuni.cz
Sobota Říjen 28 09:24:21 CEST 2006

Zdravim!

Problem: koupil jsem novy disk a chci prenest data z jednoho
disku na druhy (bez reinstalace systemu).

Pripojim oba disky k jnemu pocitaci pres USB adaptery,
data prenesu. Jak ale prenest zavadec grubu?

Kdyz se chrootnu na "novy disk", tak i kdyz jsem se pokousel laborovat
s /boot/grub/devices.map, vzdy se grub snazi zapisovat do /dev/hda
misto /dev/sda.

Je na to nejaka finta? (Nejlepe aby clovek nemusel konfiguraci soubory
na cilovem disku nijak menit - aby zase potom nebyly problemy zde...)?

V dokuemntaci a googlem jsem nic, z ceho bych byl moudry nenasel.

Diky!

P.T.