Xorg a vice pracovnich "ploch"

Trnka Radek rt.sonic na seznam.cz
Pondělí Říjen 30 09:17:29 CET 2006

Zdenek Janis píše v Čt 26. 10. 2006 v 22:10 +0200:
> Taky jsem si to tak predstavoval, ale KDE na to ma jiny nazor. Nenasel
> jsem zadne nastavovatko, ktere by me umoznovalo prepnout klavesnici i
> mys na druhou obrazovku. Sem tam se mi povede dostat klavesnici na
> druhou plochu, ale mys je zarvrela a nechce prelest.

Ahoj, uz to tady padlo, ale takhle to funguje u me sice ATI X700 Pro,
ale nastaveni v xorg.conf by melo v této sekci zustat stejne (obdobne).

Section "ServerLayout"
        Identifier     "Multihead Layout"
        Screen      0  "Screen0" LeftOf "Screen1"
        Screen      1  "Screen1" 0 0
        InputDevice    "Mouse0" "CorePointer"
        InputDevice    "Keyboard0" "CoreKeyboard"
        InputDevice    "Synaptics" "AlwaysCore"
        Option         "Xinerama" "off"
EndSection

Z jednoho na druhý displej pak prejizdím mysí pres pravý okraj displeje a zpet pres levý okraj LCD. RT