trable s DVB-T

Zdenek SUTR Kaminski sutr na valachian-labs.com
Pondělí Říjen 30 09:26:45 CET 2006

On Wed, 25 Oct 2006, Ctirad Fertr wrote:

> Dne úterý 24 říjen 2006 21:57 Petr Tomasek napsal(a):
>
> Zdar,

> Nezapomněl jste na přepínač -r?

Musim dodat, ze jsem mel podobny problem. Poustel jsem tzap i s volbou -r
a v jine konsoli cat primo na ten soubor. Nic. Kdyz jsem vsak pustil tzap
a vedle mplayer na ten soubor v /dev/dvb/... tak to zacalo prehravat. Po
ukonceni mplayeru a naslednem pusteni cat s vystupem do souboru, se onen
soubor zacal plnit. Naprosto nedeterministicky...

Nastesti uz cat na nahravani nepouzivam ;-)

Z.K.
--
Wallachian Laboratories? Freeride in UN*X systems...