Oprava FAT oddilu

Karel Brinda konference na brinda.info
Pondělí Říjen 30 21:43:15 CET 2006

Tak jsem nakonec musel přikročit k nejtvrdšímu řešení - celý oddíl
naformátovat. Stejně by mě zajímalo, čím ta chyba byla způsobená.
Geometrie disku se v BIOSu mého notebooku ani změnit nedá, takže v tomto
problém asi nebyl. Přitom je mi stále záhadou, proč mountování toho
Windows oddílu pod Linuxem šlo bez nejmenších potíží.

S pozdravem

Karel Břinda