Nechci v PC letni cas.

d.petr d.petr na post.cz
Úterý Říjen 31 16:57:53 CET 2006

	Dobrý večer (den, ráno, ...),
	teď s návratem hodin na středoevropský čas se mi hnuly hodiny v PC.
Nechci, aby se mi nahodile postrkoval čas v počítači podle rozhodnutí
kdejakého blbého politika, chci mít jen správný středoevropský.
	Teď mám nastavenou časovou zónu Europe/Prague.
	Dosáhnu cíle (tj. trvalý středoevropský čas bez změn na letní, jarní,
podzimní apod.) tím, že změním zónu na "Etc/GMT+1" (to jsem našel ve
svém Debianu v /usr/share/zoneinfo/)? V BIOSu chci mít taky
středoevropský. Nenastanou nějaké nečekané vedlejší efekty?

	Za případné rady předem díky.
	Petr