tuhnoucí display manager

Pavel Kraus pavel.kraus na matfyz.cz
Pátek Září 1 20:18:51 CEST 2006

Zdar.

Nainstaloval jsem si debian testing, a vzhledem k tomu, že v textovém režimu v
podstatě nedělám, nainstaloval jsem KDM. (KDE mám nainstalované kvůli
softwaru, který obsahuje, a pro rodinu, já sám dávám přednost Afterstepu nebo
Fluxboxu.) Všechno šlo v pohodě (kromě toho, že KDM ignoroval můj .xsession),
až do chvíle, kdy jsem se pokusil ukončit seanci v Afterstepu. Logovací
dialog KDM se pořádně nevykreslil a počítač přestal reagovat na myš i
klávesnici.

Odhadl jsem, že je možná problém ve spolupráci KDM a ne-KDE window managerů, a
zkusil jsem přejít na XDM. Výsledek byl ale stejný.

Co s tím? Může to být grafikou? (Radeon X300 SE, xorg 7.0.22, driver fglrx
8.28.8, kernel 2.6.17). Nebo špatnou konfigurací WM nebo DM?
--
Pavel Kraus
GPG/PGP FP: 982B E56B 1372 FD2A AA14  9A7D A35F 7B2C 1275 9D7F