Eurotel CDMA: nahla smrt spojeni

Petr Vejsada daemon na svoboda.cz
Pondělí Září 4 09:27:43 CEST 2006

websevak na gmail.com wrote:

> Behem analyzy jsem si uvedomil, ze vlastne za NATem jsou stanice, ktere
> maji jiz sestavene nejake TCP spojeni a tudiz se snazi do Internetu
> propasovat sve treba keep-alive pakety. Tyto ovsem muj NAT neprelozi
> (protoze po nove nastartovanem spojeni dostal jinou IP adresu a nezna
> pro tuto IP stavy ) a posle je eurotelackemu routeru se zdrojovou
> adresou me vnitrni site. To se ET nelibi a posle mi "LCP
> reconfiguration

Nastavil bych ten router, aby zahazoval vsechny odchozi pakety, ktere maji
jinou IP nez aktualne pridelenou. To by ostatne melo byt samozrejmosti, ze se
nebudou ven posilat pakety s adresami privatnichg siti a vubec s adresami
mimo rozsah prideleneho adresniho prostoru (ve vasem pripade je to jedina IP)

--
Petr