***SPAM*** Nástroj na detekci spousty otevřených smtp spojení

Dalibor Straka dast na panelnet.cz
Úterý Září 5 21:45:54 CEST 2006

Dobry den,

On Sun, Sep 03, 2006 at 10:28:22PM +0200, hafi wrote:
> Dobrý den.
> Mám za natem spoustu uživatelů a občas se stane, že nějakej jeliman má
> počítač zaneřáděnej a chrlí do netu spam. Je  nějaké řešení, které by
> hlídalo podezřelé odesílání a dalo o tom vědět?

U jednoho isp jsme to resili poucenim uzivatelu a odkazy na nasem webu
na volne anti-virove a anti-spywarove aplikace. Tomu nejvetsimu
jelimanovi jsme zdarma pridelili verejnou IP adresu (a blokuju ji 25).

-- Dalibor Straka