Zalohovaci mechanika

Dalibor Straka dast na panelnet.cz
Úterý Září 5 22:10:27 CEST 2006

Ahoj,

chci koupit do male firmy zalohovaci mechaniku. Mam zkusenosti pouze
s velkyma knihovnama LTO za milion a zalohovacim softwarem tivoli.

Moje predstava jsou pasky, ale pokud nekdo uvede jine rozumne medium
nebudu se branit. Chci udelat maly diskovy prostor (radove 10x velikost
pasky), na ktere servery budou zalohovat data. Udelal bych tam 7
adresaru a kazdy den servery zazalohuji do jednoho adresare podle dne
v tydnu, takze se po tydnu budou prepisovat. Zaroven se jeden adresar
zazalohuje na pasku (nevim jestli kazdy den, mozna jen v nedeli ;-).
Zalohovaci logiku bude vzdy resit skript na serveru.

Predstavuji si velikost zalohy v desitkach GB, rychlost pasky staci
par GB za hodinu. Cena desitky tisic. Videl jsem i pekne od HP za 10.

Rad bych se zeptal na vase rady a zkusenosti. Zajima me spolehlivost,
funkcnost pod linuxem, interni/externi, kvalita medii, pripadne i
jiny software nez tar, rozhrani, cena pasek, cena zarizeni.

Diky,
-- Dalibor