HP Proliant 320 a RAID

egroups egroups na centrum.cz
Středa Září 6 08:08:29 CEST 2006

Dobry den,neni tu nekdo,kdo ma zkusenosti se %subj% a instalaci Linuxu?
Uz si nevim rady.Ten server ma 2 SATA HDD.V BIOSu jsem nastavil vytvoreni RAID 1,vse v pohode,
ale kdyz jsem tam chtel nainstalovat linux (konkretne Aurox 11.1),tak mi detekoval ty 2 disky
jako samostatne.Tak jsem zkusil ty disky rozdelit uplne stejne na /boot,swap a zbytek jako RAID a na nem
reiserfs.Vypadalo to dobre,ale kdyz jsem tomu sebral 1 disk,tak to nabootovalo,ale kdyz jsem ho vratil
a po nejake dobe sebral ten druhy,tak se to uz nevzpamatovalo.I v BIOSu mi to hlasilo,ze pole je
"rozbite" a musel jsem to preformatovat a udelat pole v BIOSu znovu.
Pak jsem nainstaloval znovu linux,ale jen na jeden disk a doufal,ze diky tomu nastaveni v BIOSu
se to zacne samo zrcadlo,ale nezrcadli:(
Kdyz jsem patral po ovladacich pro ten radoby HW RAID v BIOSu,tak existuje pouze pro RHES 3 nebo 4
a ten se mi nechyti na ten Aurox.
Kde delam chybu?Pripadne,jak jste postupovali Vy,aby se to raidovalo?

Podotykam,ze na druhem identickem serveru jsem zkusebne nainstaloval WXP,predhodil mu ovladac
pro ten radic a vse funguje,jak ma,ale na tom linuxu ne a ne docilit toho,aby se to zrcadlilo.

Predem dekuji za nejake tipy.

egroups