Vyhledani 0 grepem

Matej Cepl ceplm na seznam.cz
Středa Září 6 18:29:41 CEST 2006

Jan Otte wrote:
> Tak tohle mi pripomina obfuscated contest akorat ze v shellu (:-)

To je úža mít šestihodinový odstup -- všichni ostatní se pohádají za mě,
proberou si argumenty na všechny strany, a já přijdu k hotovému :-).
Úža :-). Opravdu jsem to původně nemyslel vážně, jenom jsem si z Vás
utahoval. A ano, musím přiznat, že občas (pro přehlednost) se toho
dopouštím taky.

> This e-mail and any attachment is for authorised use by the intended
> recipient(s) only. It may contain proprietary material, confidential
> information and/or be subject to legal privilege. It should not be copied,
> disclosed to, retained or used by, any other party. If you are not an
> intended recipient then please promptly delete this e-mail and any
> attachment and all copies and inform the sender. Thank you.

To si fakt nemůžete v tom muttu nastavit, že do listu se neposílá takovýhle
trash (namátkou ~l pattern a {reply,save,save2}-hook -- nevím, jestli je to
ono, ale tak nějak)?

Matěj

--
23 Marion St. #3, Cambridge, MA 02141, (617) 876-1259
http://www.ceplovi.cz/matej/blog/, Jabber: ceplma na jabber.cz

Whenever Christ our life is revealed, then also you will be
revealed with Him in glory.
    -- Colossians 3:4 (Green's Literal Translation)