Zalohovaci mechanika

Dalibor Straka dast na panelnet.cz
Středa Září 6 18:53:37 CEST 2006

On Wed, Sep 06, 2006 at 05:48:59PM +0200, Jaroslav Ille wrote:

> Kristovy rány, jen to ne, je to snad nejporuchvější šmejd široko daleko.
> Spolehlivé jsou DLT, SDLT cenana interní mechniky cca 50-60000,-
> použitelnost medií několik let. Mám s nimi zkušenosti cca 10 let.

Ahoj,

to mi nerikejte, ze HP dela takovy smejdy? Po pravde receno se mi libi
Tandberg 220LTO externi scsi za 30kKc
Tandberg 420LTO externi scsi za 40kKc
HP DLT BS160 externi scsi za 40kKc (nejlevnejsi v rade DLT)

Preci jenom u pasek je hodne dulezita mechanika.
Byvaji s paskama pres externim scsi nejake problemy pod Linuxem?

-- Dalibor Straka