tuhnoucí display manager

Pavel Kraus pavel.kraus na matfyz.cz
Středa Září 6 19:48:18 CEST 2006

Petr Lascak teithant o Re: tuhnoucí display manager:
>  Mohu vedet kde rostou opravdu bezproblemove ovladace s plnou
>  HW podporou OpenGL? IMHO posledni byly od Matroxu.
>  S NVidii mam pripblizne stejne problemy jako s ATI, s Intelem
>  jsou obecne problem,y vetsi, ale to prisuzuju kratke dobe plne
>  podpory Linuxu.

Já bych k tomu jen dodal, že radeon jsem si koupil po špatných zkušenostech s
nvidií, jejíž proprietární ovladač působil vytuhnutí počítače automaticky. V
tomto směru je tedy radeon lepší, protože to dělá jen občas...

--
Pavel Kraus
GPG/PGP FP: 982B E56B 1372 FD2A AA14  9A7D A35F 7B2C 1275 9D7F